29 Eylül 2013 Pazar

İlk Günden Dertleşme !

Bilindiği ve anlaşıldığı gibi blogumu yeni açtım. Severek her gün bakıyorum. Yeni ve hoşuma giden konular eklemeye çalışıyorum. Ve aynı zamanda araştırıyorum. Çok fazla blog var ve her bakışımda farklı yerlerle karşılaşıyorum. Bazıları çok güzel, aslında çoğu güzel ama amaç farklılıklarının bol olduğu kanısındayım. Zaten bu çok güzel dediğim blogların çoğunluğu da bu dertten muzdarip çok belli. Okuyanlar şimdi hemen ya bu da ilk haftadan siteme başlamış diyebilirler. İçinizden demeyin yoruma vurun dostlarım :))

Bazı kişiler blogları arkadaşlık kurmak, bilgilerini paylaşmak, bazen dertlerini yazmak, güzel anılarına ortak olmanızı isterken bazı kişilerde blogları sadece ürün gelsin deneyip sunalım mantığıyla açmış. Bence kötü görünüyor. Kendinizden de bir şeyler katmanız lazım bence. Sadece markalardan beklemeyin. Deneyip yorum yazmayın demiyorum. Deneyin, yorum yazın, ürünler size gelsin ama sizden de bir şeyler olsun blogta.

Çekilişte yapılır ama hediyeleşmek için yapılır bence.. Yani izleyici çoğaltmak için değil... Bende yapmak istiyorum hediye almak ve vermek çok güzeldir. Sadece çekilişte değil dostlara, arkadaşlara da hediye verilir. Mutlu olup, mutlu olmasını sağlarsın. Bir tutam gülümseme işte bütün mesele bu :))

*Kimsede yok tek başıma konuşmuş gibi hissediyorum ama bugün, yarın, uzun zaman sonra benimle aynı fikirde olan ya da karşıt fikirde olanların yorumlarını görerek daha mutlu olacağım. Ama gören var biliyorum. Üşenmeyin hadi beni yalnız bırakmayıp fikirlerinizi yazın bir yorum çok zor değil. Okuduğunuz için Teşekkürler :))

4 yorum:

  1. Ne guzel yazmissin canim malesef olay boyle burda:/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim okuyup cevapladığın için fazla uzun süredir burada değilim ama uzun zamandır ve burada olduğum süre boyunca sanırım 100-150 blog veya daha fazlasını incelemişimdir ondan bu tespit ay sitem gibi oldu ama baş agrıtmıyordur umarım canım :))

    YanıtlaSil
  3. benimde böyle sitem yazılarım vardr canım arada ortak dertleri konuşmak iyi geliyo:)

    YanıtlaSil
  4. Bazen her konuda konuşmak rahatlatır. :))

    YanıtlaSil