11 Nisan 2015 Cumartesi

Yeni Ürünler #1

Merhabalar arkadaşlar,

Nasılsınız ? Güzel bir Nisan gününde sizler yeni ürünlerimi göstermek istedim. Doğrusu uzun süredir bu ürünleri alıp kullanmak için zaman kolluyordum. Bugüne kısmet olduğunu düşünüp hiç vakit kaybetmeden önümüzdeki günlerde kullanılıp sizlere iyi kötü yorumlarımı yazmak için sabırsızlanıyorum.

Öncelikle ilk defa telefondan yazma tecrübesi edindiğim için görüntü kaliteleri biraz düşük olabilir, kusura bakmayınız. :)

1) Nude Dude hemen ilk iş gününde kendisini kullanacağım. Aslında nude tonlardan hoşlanan biriyim fakat bu tonların yaz aylarında yakışmayacağını düşünüyorum. Ayrıca bu seriye bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim
2) Flormar allık ise nude ile birlikte uygulanacak :) sanırım 1 hafta sonra sizlere güzel bir post hazırlayabilirim.
Bu hediyeleri sevgili Mehtap'ın çekilişinden kazanmıştım. Tekrar kendisine çok teşekkür ediyorum.

Ve evet bir ara herkesin sıklıkla kullandığı kil maskeleri, yüz temizleyicileri benim tarafımdan da kullanacak. Pazar gününü daha çok bakıma ayıran bir ben için Cumartesi'den gelmeleri oldukça güzel oldu.

Bu yazımda paylaşmadığım Biota'nın ürünleride bugün lansman sayesinde benim oldu. Onlarıda yarın sevgili İlknur'un Dünyası'nın düzenlediği etkinlik yazımda bulabilirsiniz. Oldukça güzel ve eğlenceli bir yazı olacak.

Şimdilik görüşmek üzere xXx
Hazal,

1 yorum:

  1. Merhaba. Blogunuzun takipcisiyim :) Sizi de kendi bloguma beklerim katılımınız beni çok sevindirir. http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil