29 Mayıs 2014 Perşembe

Açık Hava Kitap Okuma Günü

Arkadaşlar çok güzel bir etkinlik başlıyor.




Sokağı Çok Seviyoruz !

1 Haziran 2014 tarihini kitap okuma günü yapıyoruz ve bulunduğumuz yere en yakın park - bahçe - kampüs vb. alanlarda kitabımızı alıp gidiyoruz :)

Etkinliğe katılım için herhangi bir yere gelmeniz gerekmiyor. Evinizin bahçesinde dahi kitabınızı okuyabilirsiniz. Bize yeter ki açık hava olsun :)

Açık havada kitap okuma etkinliğinizi bireysel olarak yaparken fotoğrafınızı çekip #hayatsokakta #hayatkitapta hashtagleri ile Instagram - Twitter'a yükleme yapmayı unutmayın :) - Sayfamızda yayınlanacaktır.

Daha birçok projemiz ve etkinliklerimizden haberdar olmanız için sayfamızı beğenmeyi unutmayın.
https://www.facebook.com/hayatiyasiyoruz
Ayrıca:https://twitter.com/hayatiyasiyoruz


 


#HayatKitapta
#ŞiirSokakta
#KitapSokakta
#YaşamSokakta
 

10 yorum:

  1. Güzel bir etkinlikmiş.Bir ara ben de kitabımı alıp Kuğulu Parka ya da Seğmenler Parkına kitabımı alıp gidiyordum ama çevremi izlemekten kitaba odaklanamıyordum :))) Sanıyorum bu etkinlik bana göre değil :))) Ama ben de duyurayım bu etkinliği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Evet böyle bir olasılıkta var. Ama kitap okuyarak huzur bulabileceğimize inanıyorum. Bana sahil yolları gözüktü :)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik ve herkesin kolay yapabileceği bir şey :) Pazar günü yağmur yağmazsa sokaklar bizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu yağmur etkinliğimizi çok etkiledi. Ama yağmur durduktan sonra toprak kokusuyla güzel olabilir bence :)

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik çok iyi düşünülmüş:) Mutlu Cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kitap okumak kadar güzel bir durum daha yok :)

      Sil
  4. Eminim muhteşem olacak. Bu güzel havalarda böyle etkinlikler yapılmalı. Biz de geçtiğimiz Pazar günü İzmit Sekapark'ta boyle guzel bir etkinlik yaptık. Dilerseniz blogumda paylaştım; okuyabilirsiniz. Kitap Ağacı isimli grubumuza da bekleriz. Bu Pazar sezon için son buluşmamızı yapıyoruz. Farklı illlerde oluşturduğumuz gruplarımız için sizleri de bekleriz. En güzel saatler sizlerin olsun; kitaplarınızı doya doya okuyun diye..

    Bahsettiğim link--> http://kucukaksoyfulya.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik-kitap-agac-kocaeli-bulusmas_27.html

    Sevgiler,
    Fulya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Kitap Ağacı isimli gruba bende katılmak isterim gerçekten.

      Sevgiler.

      Sil
  5. Güzel bir etkinlik, ben de yapacağım :)

    YanıtlaSil