10 Mayıs 2014 Cumartesi

Rossmann Anneler Günü Alışverişi


Merhabalar arkadaşlar,

Herkesin bildiği gibi yarın anneler günü. Bu sanırım annelerden çok bize yaradı. Mağazaların yaptığı indirimler bizi oldukça memnun etti. Doğrusunu söylemek gerekirse ilk gün ve bugün ile ürünler arasında dağlar kadar fark görüyorum. Nedeni ise ürünlerin tükenmiş olması. Herkes 3'er 5'er aldığından dolayı sanıyorum ki depolar sıfırlandı ya da ürünler depodan çıkmıyor.



Asıl konumuza dönecek olursak. Yukarıda söylediğim ürünlerin depolardan çıkmadığı konusu Rossmann için kesinlikle geçerli değil. Ürünler eksiksiz yerlerinde boş stand göremezsiniz. Düzenli, sakin bence en güzel alışveriş bu oldu. Tabii amacım makyaj malzemesi almaktı fakat annemle gittiğimizden onları bir kenara bırakmak zorunda kaldım üzülerek :)






Aldığım ürünler yukarıda gördüğünüz gibi en çok Diadermine Essential Care Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jelini beğendim ve severek kullanıcağımı düşünüyorum. Siyah noktalara savaşta her ürünü kullanabilirim. Bu ürünün detaylı incelemesini ileriki günlerde blogumda görebilirsiniz indirimli fiyatı 6.5 TL :)))
Kasa görevlisinin söylemesiyde Isana Duş Jelini 1.5 TL fiyatla deneme amaçlı çantamıza attık. Diş fırçalarının 3 ayda bir değiştirme huyum olduğundan banatın yine deneme amaçlı diş fırçalarından attım çantaya çiftli olmaları gayet hoştu ve bir tanesinin fiyatı 3 TL Orkid Ekonomik anne kız paketini anneler günü alışverişimizde anlamlı olması için aldık fiyatı 6 TL, Isana el kremini boyutundan dolayı seviyorum, ofiste olan az kaldığından bir tane daha aldım fiyatı 2 TL Veet 12'liyide çantama atarak 9,5 TL gibi bir fiyata benim olmuş oldu kendileri, Cımbızı neden aldığımı bilmiyorum fiyatı 4 TL, Fresh'n Soft Cep mendilleri 5'li olduğundan hemen aldım çok hoşlar fiyatı 3 TL buraya kadar herşey tamamda o Prilin orada ne işi var diyenler olabilir. Anneyle gitmek böyle birşey zannediyorum ki :)) onunda fiyatı 4 TL..

Rossmann alışverişimizi güzel bir şekilde, makyaj malzemeleri olmadan sonlandırdık. Anneme göre evde bir sürü makyaj malzemesi var. Bana göre ise denenecek bir sürü ürün :))


8 yorum:

  1. Canım güle güle kullan içinde kozmetik olamayan alışverişi alışverişten sayamaz hale geldik ama olsun :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu gerçekten ama olsun bunlarda lazım tabi :D

      Sil
  2. rival de loopa bakaymışın bari yavrum ya :D

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. prilin orada ne işi var deme hiçç çünkü her blog yazısı okuduğumda annem hani hiç temizlik ürünü indirimi yok yaa der durur :D iyi oldu bizim için . güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım Gizoşunda dediği gibi Rival de Loop tam bir ganimetmiş bende o marka ile Gizem sayesinde tanıştım çok başarılı buldum

    YanıtlaSil