26 Mayıs 2014 Pazartesi

Şımarık Saksım

Merhabalar arkadaşlar

Bugün sizlere katıldığım ve mutlu bir şekilde sonlandırdığım Şımarık Saksı etkinliğinden bahsetmek istiyorum. Biz 26 kişi bir araya geldik ve güzel bir etkinlik yaptık. Sevgili arkadaşım Gizem'in fikri olan bu etkinliğe ilk sıralarda katıldım. Güzel olacağını, sorunsuz biteceğine adım gibi emindim. Kendiside sağolsun sürekli ilgilendi, mailler attı. Ona çok teşekkür ediyorum.




Benim eşim Madame Rujj yani Selin'di. Onunla biraz kutularımızı geç gönderdik fakat bizim tarafımızdan sorun olmamıştı. Ben kutumu Cuma akşamı geç saatlerde açabildim. Tam incelediğimde deprem oluyordu. Biraz karmaşaya geldi doğrusu. Ama hediyeleri için tekerr tekerr teşekkür ediyorum. Hepsini severek kullanıcaz. Evet annemle birlikte kullanıyor olacağız galiba çünkü o da sevdi. Bu benim olsun onu sen kullan bunu sen kullan muhabbetine girdik hemen :)) Hediyelerimin toplu resmini aşağıda görebilirsiniz. Deneyimledikten sonra sizlerle paylaşım yapmaya devam ediyor olurum :))




Sevgili etkinlik eşimi bu linkten takip edebilirsiniz. Keşfedilmeyi bekleyen güzel bir blogger :)
Gizem'i ise bu linkten haydii takibee :)

1 yorum: