2 Mayıs 2014 Cuma

Yves Rocher Favorilerim

Güzel cuma gününden herkese merhabalar,

Bugün Pazartesi görünümlü bir Cuma yaşıyorum sevgili arkadaşlar. Ve bu anlamsız güne güzel bir konu ile başlayalım istedim. Siz bu konuyu okurken ben kim bilir hangi işi yetiştirmeye çalışıyor olacağım...

Geçen hafta Avon favorilerimden bahsetmiştim. Bu haftada severek kullandığım ve neredeyse tükettiğim Yves Rocher ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Bahsederken tüm görselleri Yves Rocher sitesinden aldığımı belirtmek istiyorum. Hatta ürünlerin linkinide görsellerin altına yerleştireceğim. Neden böyle bir değişiklik yapıyorsun diyenlere ise şöyle bir cevabım var. Size göstereceğim ürünler görsellik açısından pek güzel olmadığından ve güzel bir yazı olmasını istediğimden böyle yapıyorum. Anlayışınız için çok teşekkür ederim. 


Öncelikle göz kaleminden başlamak istiyorum. Hala göz kalemi kullananlardanım evet bırakamıyorum sürmeyince büyük bir boşlukta gibi hissediyorum doğrusu. Ama yavaş yavaş göz kalemi yerini eyeliner almıyor değil tabi ki. Bu ürünü alma nedenim suya dayanıklı oluşu ve asansörlü yapıya sahip olmasıydı. Ben baya kullandım kendisini severek ama bitme durumunda şimdi hatta bitti bile diyebiliriz. 
Bu linkten ürünü inceleyebilir ve alabilirsiniz. 

Saç ürünlerim evde oldukça fazla. Bunun nedeni ise bir ara saçlarımın oldukça fazla uzun olmasıydı. Onlara gözüm gibi bakarken sıkıldığımı hissedip kestirdim. Fakat Yves Rocher'in bu onarıcı saç yağını hala memnun bir şekilde kullanıyorum. Hatta bir çekilişle ikinci bile elime geçmişti. 150 mllik yapısı ile oldukça görsel bir üründür. İlerleyen günlerde daha uzun bir yazıyla kendilerini size tanıtacağım. Kısaca anlatacak olursak, yıpranmış saçlarınız için birebir bir üründür. Saçınızda 10 dakika kaldıktan sonra ılık su ile durulamanız yeterli olacak ve saçlarınız canlanacaktır. 
Ürünü incelemek ve satın almak için bu linke tıklayınız

Son olarak sizlere dünya bahçelerinden gelen bir duş jelini tanıtmak istiyorum. Polinezya Tiera çiçeğinin oldukça hoş kokusuyla gününüzü geçirmek istiyorsanız bu duş jeli tam size göre. Yves Rocher'ın gerçekten birbirinden güzel duş jelleri bulunuyor.
Ürünü incelemek ve satın almak için bu linke tıklayınız

 Sırada denemek istediğim iki ürün var.


Bunlardan ilki en kısa sürede almayı planladığım Akne kızarıklarını hafifleten tonik

İkincisi ise bu güzel gül kokulu mum olacak :) Kısa süre içerisinde bu iki ürünün alışveriş yazısında görüşmek üzere :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder