29 Mayıs 2014 Perşembe

Mimlendiiiim

Selamlar,

Bugün sevgili arkadaşım Mehtap beni mimlemiş. Mimleri çok seviyorum, çok eğlenceli oluyorlar. Bu güzel mim için ve beni düşündüğü için çok teşekkür ediyorum :))

Ayrıca My Little Mascara blogunu takip ediniz lütfeen :)




1- Blog açma hikayeniz nedir?
Her aldığım ürünün incelenme yazısını okumak alışkanlık olmuştu. O kadar çok blog takip ediyordum ki yer imlerinde yer kaplayacağına kendime bir blog açarım sayfama düşer daha rahat görürüm diye düşündüm sonrası böyle 255 takipçimin yanaklarından öperim. Tıklamanıza sağlık :p
2-Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Kitap ve makyaj malzemeleri bir anda hayatımın odak noktası haline gelince ikisininde benim blogumda yeri olacağını düşündüm ve Kitap ve Güzellik olarak ortaya çıktık. Aslında arada beğenmiyorum ama değiştirmekte istemiyorum
3- Hangi mevsimi seversiniz?
Sonbahar ve Yaz

4-Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Çicekler, böcekler ve aşk :)
5-Kırmızı ruj mu yoksa eye-liner mı?
Tabi ki ruj :)
6- Blog  yazmak sana ne kazandırdı?
Güzel arkadaşlar, güzel muhabbetler.
 :))
7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak ve yazmak bence ayrılamazlar :)
8-Şiir mi yoksa roman ya da hikayemi?
Roman açıkara önde :)
9- En çok etkilendiğin film?
Inception
10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?
İş hayatı zor, ah öğrencilik yıllarım çok özledim.
11- Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak.
12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?
İçinde "SADECE" aşk geçen kitap ve filmleri hiç sevmem. Bilim Kurgu, Fanstastik, Macera ve Polisiye tam benlik 
13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?
Spor Spor Spor
14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğiniz şey?
Kitaplar
15- En sevdiğiniz yemek nedir?
Tavuk ızgara
16-En sevdiğin diziler?
Sherlock, Doctor Who ve Two and half man diye uzar gider doğrusu.
17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?
Hep Harry Potter karakterlerinden biri olmak istemişimdir doğrusu :D
18-Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Çok nazlı olduğumdan annemi çileden çıkarıyorum en kötü yanı bu
19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
New Balance bordo ayakkabı ilk alacağım diğerleri ise, çanta, kpss için deneme seti, mac allık ve telefon
20- İlk aldığın makyaj malzemesi?
İlk aldığım makyaj malzemeleri desek daha yeridir Avondan almıştım dolu dolu. Göz kalemi, Ruj, Allık ve Rimel :) Colortrend sağolsun

8 yorum:

  1. Evet, biraz klasik giyinmeye alışsan çok iyi olur aslında :D
    klasikle sporu birleştirip şıklıgı yakalamalısın ;) tanıdık geldi mi :D:D
    bir alınacak listem bile yok anneme küstüm, hadi gülümse :p :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hahahaha yaa Gizem tanıdık gelmez mi hiç. Yapamıyorum ya ben spor giyinmek için doğmuşum :*

      Sil
  2. Ben de bordo bi ayakkabı istiyoruuum çok keyifli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Blog adın güzel tatlım değiştirme zaten :))

    YanıtlaSil
  4. Tatlım çok eğlenceli olmuş cevapların öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  5. Hasta olunca bende acayip nazlı olurum çok uyuz olurum hatta :))

    YanıtlaSil