26 Mayıs 2014 Pazartesi

Kiko Far #109

Merhabalaar :)

Uzun süredir bloguma yazı giremediğimi ve hergün bugün girmeliyim diye bilgisayara oturup başarılı olamadığımı söylemek isterim. Ayrıca laptop tamirde olduğu için kullandığım bu bilgisayar beni her an yarı yolda bırakabilir doğrusu :))

Fazla sözü dolandırmadan farlarla çok fazla arası olmayan biri olarak size bu güzel ürünü tanıtmak isterim. Özellikle rengine bayıldığım bu ürün Kiko markasına ait numarası ise 109. 

Kiko markasına ait iki ürün var elimde ve ikisine birden hayran kaldığım için sipariş vermeyi o kadar çok düşünüyorum ki anlatamam. Özellikle ojelerine bayılıyorum. 



Yukarıda görmüş olduğunuz bu farı küçük olarak görmeyin oldukça büyük ve tozlanma yapmıyor. Rengini hemen vermesi ise gayet başarılı bir ürün olduğunu ortaya çıkarıyor. Yakın zamanda Türkiye satışına sunulmasını istiyorum doğrusu :) Bence deneseniz sizde beğeneceksiniz. :))

2 yorum:

  1. Kiko'nun ürünlerini çok beğeniyorlar bende hiç yok ama gördüğüm izlediğim kadarıyla başarılı :) Buraya gelmesini istediğim markaların başında Revlon ve Sigma başı çekiyor ama Revlon hayvan deneyi yapıyor :( Sigmayı ise bilmiyorum :(((

    YanıtlaSil