20 Eylül 2016 Salı

Okudum: Trendeki Kız (The Girl on The Train) - Paula Hawkins

Merhabalar arkadaşlar






Bugün sizlere geçenlerde okuyup, bitirdiğim kitap hakkında yorumlar yazacağım. İsminde ve kapağında bir albeniliği olan Trendeki Kız kitabını D&R'dan oldukça uygun bir fiyata satın alıp, yaz tatilimi kitap okuyarak geçirmek istedim. Tüm seçtiğim kitapların doğru seçim olduğunu gerçekten hissettim. Şimdi gelin yakın zamanda filmi de çıkacak olan kitaptan bahsedelim






Asıl adı "The Girl On The Train" olan ve yazarı Paula Hawkins olan bu kitabın türü Gizem ve Gerilim'i bir arada bulunduruyor. Yaklaşık 360 sayfa olan bu kitabı elinizden bırakamayacağınızı düşünüyorum bu nedenle hızlı bir bitiş olacaktır.


Kitap genel olarak merak ettiriyor, şaşırtıyor.  Aslında bir yerde durgunlaşan romanı elinizden düşürmemenizi sağlayan şey sizi ters köşe yapıyor olması. Durum hakkında yorumlar yaptıkca ana karakter Rachel farklı bir olay örgüsünün içerisine girip sizi şaşırtabiliyor. Gerilim çok fazla var mı derseniz. Diğer okuduğum romanlara kıyasla çok olduğunu düşünmüyorum. Ya da ben yapılan yorumlarla daha fazla bir beklenti içerisine girmiş olabilirim.


Rachel her  gün aynı trenle aynı yolu gidip gelirken dışarıda gördüğü kişiler ve objelerle bağ kurmaya ve hikayeler oluşturmaya başlıyor. Ve bir anda olayların içerisinde kendisini buluyor. Kesinlikle tercih edilebilir bir kitap olduğunu savunuyorum. Yakın zamanda çıkacak olan filmini de merakle


--Arka Kapak--


Rachel her gün aynı trene binip aynı çifti izliyordu. Çiftin başına gelenleri bütün ülke duyduktan sonra, hayatlarına dâhil olmaya karar verdi.
"Büyüleyici, sürükleyici, üst seviye bir gerilim. Mutlaka okuyun!" -S.J. Watson-
"Hem karakter yaratımı hem olay örgüsü muhteşem, harika bir kitap! Yeni neslin Alfred Hitchcock'u." -Terry Hayes-
"Zeki, gerilim dolu ve baştan aşağıya sürükleyici bir roman." -Lisa Gardner-
"Aklınızı başınızdan alacak, zekice yazılmış bu psikolojik-gerilim romanı hem muhteşem hem de tren enkazı kadar korkunç!" -Publishers Weekly-
"Nefesleri kesen bir ilk roman. En dikkatli okurlar bile, Hawkins olayları teker teker açığa çıkarıp, aşkın ve takıntının şiddetle olan kaçınılmaz bağını ortaya koyarken şaşırmaktan kendilerini alamayacaklar." -Kirkus-
"Trendeki Kız, her şeyi anladığınızı düşündüğünüz an sizi farklı bir sürprizle karşılıyor." -Entertainment Weekly-

3 yorum:

  1. Merhaba http://morlumutfak.blogspot.com.tr/2016/09/cekilisss-varrrrrrr.html

    YanıtlaSil
  2. ben de okuyup beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  3. Ters köşe deyince çok merak ettim.Teşekkürler öneriniz için ♥

    YanıtlaSil