5 Ocak 2014 Pazar

Bebak Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün geldiği günden beri sıklıkla ve severek kullandığım Bebak ailesinin üyesinden bahsetmek istedim sizlere. Zaten aklımda olan almak istediğim bir üründü ama karakutu etkinliğinden gelen kutudan çıkınca daha mutlu oldum. 


Ürünün içerisinde 20 adet bulunuyor. Bence oldukça makul. Ürünün arkasından alıntı yaparak kısa bilgi vermek istiyorum. " Doğal acı badem özü ile zenginleştirilmiş formülüyle; makyajınızı kolayca temizler, suya dayanıklı maskaranızı bile tek seferde çıkarır. Tüm cilt tiplerine uygun  Bebak Acı Badem makyaj temizleme mendilleri, gerginlik, kuruluk ve ciltte makyaj temizlendikten sonra yapış yapış bir his bırakmadan, Sizi mükemmel bir yumuşaklık ve tertemiz bir cilde kavuşturmaya yardımcı olur.

Bu ürünü gönderdiği için sevgili desenlioje'ye tekrar tekrar teşekkürlerimi iletiyorum.

Bebak ürünlerini denemeye devam kararı aldım ve en kısa zamanda alışverişimi sizlerle paylaşacak olacağım.

Öpüldünüz dostlaaar, okuduğunuz için çok mersii :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder