12 Ocak 2014 Pazar

Favori Diziler #1

Merhabalar arkadaşlar,

Bir pazar gününü daha bitirdik. Bu haftasonu neden bu kadar hızlı geçiyor ki ? Sıkıntılıyım bundan dolayı. Hele bir de artık tatillerimin olmayacağı düşüncesi beni korkutuyor doğrusu.

Neyse başlıktan da anlaşılacağı gibi konumuz farklı. Bir pazar günü klasiği olan diziler beni böyle bir posta sürükledi. Favori dizilerimden bir kaçını sizlerle baş başa bırakıyorum. İzlediğiniz veya benimle aynı düşüncede olmayan yorumlarınız varsa " o nasıl dizi yea sen bi de bunu izle" diyorsanız hiç zaman kaybetmeyin yorumlara başlayın der... başınızı fazla şişirmeden amacıma odaklanırım. Ayrıca yanaklarınızdan kocaman öperim dostlarım :))

1) Sherlock 



En birinci hep birinci olan sevgili dizim Sherlock. İzleyeniniz var mı bilemiyorum ama bu aralar 3. sezonu televizyonlarda. Zaten 1 sezon 3 bölüm verdiklerinden. Başlaması, heyecanı, merakı, bitmesi çok hızlı gelişiyor. Hatta bu postu yazarken 3.sezon bitti bile... Üzülüyorum sayın seyirciler. Ama 1 bölümün 95 dakika olması sinema kıvamını vermiyor değil. Bilenler ve izleyenler için yazıyorum. Sherlock 3. sezon 2.bölümde J. Watson evlendi ve eşi Mary ile gerçek hayattada evli olduğunu öğrendim. Aynı zamanda yine Sherlock'un annesi babası rolünde olan kişilerin gerçek hayatta da bu rolü üstlendiklerini öğrendim iyice aile dizisi kıvamı gelmiş doğrusu :)) Sherlock Holmes 'u bir de günümüzde izleyelim diyenleriniz varsa 3 sezon sizleri bekler dostlarım :)

2) The Big Bang Theory


Ya sonsuz bölümü olsun istiyorum bu dizinin hep izleyeyim, izleyeyim, izleyeyim. Karakterler, senaryo gerçekten çok harika. 7 Sezonluk bir geçmişi olan dizi 24 bölümle sezonu kapatıyor. Her bölümü ayrı güzel, kısacası 10 numara dizi :))

3) How I Met Your Mother


"Bu dizilerde bir harika dostum" diyesim geldi doğrusu. How I Met Your Mother, 2030 yılı ve 2005 yılları arasında geçen bir dizi. Kısacası Tedy Mobsy ve eşinin tanışma hikayesi de diyebiliriz. Büyük ihtimalle bu diziyi birçoğumuz izliyoruz. Ama olsun listede yerini alması gerekiyordu bence..

4) Mom


Yeni başlayan bir dizi yanlış hatırlamıyorsam 12 bölümü oldu. Belki duyulmamış bile olabilir. Ama duyulması gerekiyor bence komiklik oldukça iyi.. Dizinin 1 bölümünün 22 dakika olmasını biraz az buluyorum doğrusu..

5) Merlin


Bitmiş bir dizi ama yinede listemin en üst sıralarında olması gerekiyordu. İzlemeyenlere duyurulur vakit kaybetmeyin. Ama bir ara star tv' de yayınlanıyordu. Hatta hala E2 ve Cnbc-e veriyor bazı zamanlar. Ailecek her bölümünü severek ve bıkmayarak izliyoruz. Ne yazık ki Merlin finalini uzun süre önce gerçekleştirdiğinden de oldukça üzüntü duyuyoruz.

Devamı gelecek.... :p 

4 yorum:

  1. ben de şimdi başka bir blogda sherlocku izlediğimden bahsediyordum. İngiliz aksanlı seksi seksi diye :)
    polisiye-gerilim-korku seviyorum ben. CSI Lv ve ny, supernatural, walking dead favorim benim de :)

    YanıtlaSil
  2. Sherlock candır bir tanedir. Ama sezonları çabuk bitiyor üzülüyorum. Aynen onları da izliyorum tabi ki. Benimde illa bir aksiyon olacak yani durgun olan dizilerin pek bende devamı gelmiyor. Hepsi ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
  3. TBBT benim için en iyi komedi dizisidir artık HIMYM beni eskisi kadar etkilemiyor :)

    YanıtlaSil
  4. @Hazel,

    Evet aslında dediğinde haklısın ama yinede vazgeçemiyorum izliyorum, bünye alışkanlık yaptı herhalde :))

    YanıtlaSil