8 Ocak 2014 Çarşamba

Dermokozmetik.com Avene Hediyesi

Merhabalar arkadaşlar,

Bugün saat 12 gibi arandığımda önce birinin benimle dalga geçtiğini düşünebileceğim bir telefon görüşmesi yaşadım. Aslında size detaylı anlatmak isterdim ama günün yorgunluğuna vermek lazım :)

Sevgili Miskin Kek' in çekilişine katılmıştım bir süre önce kazanan 6 Bloggerdan biri olduğum için ürünleri beklemeye başladım. Aynı zamanda seçtiğim ürünler için buraya tıklayabilirsiniz. Sonunda o gün geldi. Ürünleri deneyimleyip sizlere kısa sürede yazma fikrindeyim..


Ürünlerde bir problem olmasın diye kargo kutusunu sıkıca düzenlemişler. Bu durumdan dolayı kendilerine teşekkür ediyorum.

Eğer alışveriş yapmak isterseniz ya da bir de ben bakayım bu siteye derseniz. Buraya tıklayabilirsiniz.

Sitede şu an birçok üründe indirim var gözüküyor.

Miskin Kek ve Dermokozmetik.com ' a çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder