20 Ocak 2014 Pazartesi

Rival De Loop - Clean & Care Göz Makyaj Temizleyicisi

Tekrar merhabalar,

Rival De Loop ürünlerini kullanmaya yeni yeni başladım. Ama bu çift etkili göz makyaj temizleyicisi bir harika dostlar. Bittikçe alınası bir ürün olduğu düşünüyorum. Bu kadar küçük olduğuna bakmayın oldukça bol olduğundan bitmesi çok uzun zaman alıyor. Kolay kolay bitmiyor yani bu durum gayet iyi. Seyahat boyu olduğundan dolayı yanınızda rahatça taşıyabilirsiniz. 

Suya dayanıklı göz makyajını ve makyaj artıklarını temizlerken aynı zamanda etkin bir bakım sağlar. İçeriğinde Aloe Vera olduğundan rahatlatma ve ferahlatma gibi özellikleri de bulunmaktadır.

Küçük bir notu söylemeden yapamayacağım bazı kişilerin gözlerinde yanma meydana geliyormuş ama bende böyle bir durum yok.


1 yorum:

  1. ahh şu yanma lafını duymasaydım tatlım korkmayacaktim. ki lanet olsun ne memleketim ( Kırklareli) ne de okuduğum yerde (Çanakkale) watsons, gratis,rosman yok!!!
    :(

    YanıtlaSil