1 Ocak 2014 Çarşamba

Çekiliş Kazandım !!

Merhabalar arkadaşlar,

Yılın ilk postu kazandığım çekiliş ile olsun istedim. Yeni yıla, yeni hediyelerle mutlu bir şekilde girmek insanın enerjisini daha çok arttırıyor bence.

Bu yıl oldukça fazla hediye aldım zannediyorum ki azcık şımarmış olabilirim. Bu aslında ilk kazandığım çekiliş değil 2. ama yine de şansızlıklar kraliçesi olarak adımı Aralık ayından itibaren değiştirmiş bulunduğumu düşünüyorum.

Bu çekilişin sahibi sevgili Bir Kadın Yazıyor blogunun tatlı sahibine çok teşekkür ederim. Onun blogunu incelemelisiniz bence, incelemek için bir tık yeter.

Şimdi gelelim hediyelere aşağıda gördüğünüz bu hoş hediyeler için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Her birini deneyimleyip blogta paylaşacağım..



3 yorum:

  1. ayyyy fıstığımm çok sevindim senin adına ne ballısın sen öylee :D güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. @Sinem

    Ahaha yok canım hiç ballı değilimdir aslında şans yüzüme güldü sadece ama daha olacağını sanmam :)))

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler canım :)

    YanıtlaSil