6 Ocak 2014 Pazartesi

Otacı/Argan El & Tırnak Bakım Kremi

Merhabalar dostlarımm,

Şu sıralar vakit buldukça blogumla ilgileniyorum. Malum işler güçler yogun bir şekilde geçiriyoruz. Aynı zamanda yorgun. Hele bugünlerde bir de "Sherlock" dizisi başladı ki 1 bölümü 95 dakika, tüm zamanım onunla geçiyor diyebilirim.

Yeni yıl, yeni heyecanlar, yeni listeler. Evet liste yanlış okumadınız. Yeni bir kitap listesi hazırlığındayım. Bu yıl çok okumak, bilgilenmek ve gezmek lazım.

Aynı zamanda bakımıda aksatmamak gerektiğini düşünüyorum. Soğuk havalardan olabilir, tırnaklarımın sağlıklı olmadığı kanısına vardım. Ellerim içinde daha öncesinde nemlendirici uygulamasını yapıyordum. Ama elime geçen bu ürün benim daha çok işime yaradı diyebilirim.


Otacı markasına ait bu güzel ve kurtarıcı ürünü sizlere de tavsiye ederim. Hatta aklıma olan çekilişim için yedek bir tane almayı düşünüyorum. 

Ürünü anlatma kısmına geçersek. Otacı markasınında dediği gibi Argan'ın mucizesini keşfedin. Daha önce blogger arkadaşlarımın yorumlarında çeşitli ürünlerin görsellerini görüp yorumlarını okudum. Genellikle olumlu tepkilerin sahibi olmuş bu seri. Kutunun içerisinde 50 ml El ve Bakım Kremi aynı zamanda bir de bilgilendirme broşürü çıkıyor. Özellikle tırnakların kırılmasını engellediği yazılı olan bu broşürde diğer ürünlerinde bilgilendirmesi yapılmaktadır. Alıntı yaparak ürünün özelliklerinden bahsetmek istiyorum.
" Kuruyan, çatlayan cilde yoğun ve kalıcı nemlilik sağlar. Cildi yumuşatır, pürüzsüzleştirir. Tırnakların bakımını sağlar ve güçlendirir, kırılmalara karşı dayanıklı hale getirir. Organik Argan, Shea, Vitamin ve Mineraller sayesinde cildi besler. Cilt yapısında doğal olarak bulunan, zamanla ve yaşlanmayla azalan Hyaluronik Asit'i geri kazandırır. Dış etkenlere karşı korur. Cildin elastikiyetini arttırır.

Aynı zamanda elinize sürdüğünüzde bıraktığı etkinin gayet güzel olduğunu düşünüyorum ve tavsiye ediyorum.

Okuduğunuz için teşekkürleer, Öpüldünüz.. :)

Hazal,

Beni sosyal ağlarda takip edin,

2 yorum:

  1. merhaba, ne diyeyim tatlım, güzel günlerde kullan, belli ki çok sevmişsin :)))

    YanıtlaSil
  2. @Meltem
    Evet tatlım ya sevdim, sabahları erken çıktığımdan havanın soğukluğu fazla etkilemeye başladı zannediyorum ki...

    YanıtlaSil