20 Ocak 2014 Pazartesi

Hope Tarr - Gitmene Asla İzin Vermeyeceğim

Merhabalar,

Uzun süredir okuduğum kitapları buraya yazmadığım için çok dertleniyordum. İlk kitabımla başlamak istedim. İşlerimi yoluna koyarsam güzel bir kitap alışverişi postuda yayınlamayı düşünüyorum. Haftasonunun azizliğine uğrayıp erken bitmesinden şikayetlerim çoğaldı bu sıra. Onun üzerine hastalarda ailemize eklenince oldu o zaman deyip kenara çekilmenin vakti gelmiştir diye düşünüyorsunuz dostlar...

Haftasonu sınavım var önümde çalışmam gereken 5 der 25 ünite var bendeniz ise işe giderken hangi ojeyi sürsem, hangi kombinle uysa derdindeyim.

Neyse güzelim kitap postunu yine kendime çevirmeyi başardım. SUSUYORUM

Biraz  romantikliğe girip, Gitmesine asla izin veremeyeceğimiz kişilere gelsin diyorum bu roman,

İşe gidip gelirken, servisteyken, yemek arasında ve bulduğum her vakitte elime aldığım ve kara kutu etkinliği hediyesi olan bu kitabı tavsiye ederek sözlerime başlıyorum.

Beni etkileyen direk romanın kapağı oldu aslında macera, polisiye tarzı romanları daha çok seviyorum içerisinde aşk olmayan ama her zaman farklı yazarlar, konular okumak iyidir, yahu her şeyi boşverin okumak güzeldir, güzel..

Çok fazla sizi alıp götürmese bile okunabilecek kitaplar arasında olması gerekir...

Kitap üzerindeki şu söz çok etkiledi doğrusu...

"Oyun olarak başlayan tatlı bir kaçamak şimdi nefes kadar önemli bir ihtiyaçtı.



"Kardeşini kurtarmak için erkek kılığında araba soygunu yapan genç bir kadın Chelsea Arabasını soyan, evine giren hırsızı yakalamaya kararlı genç bir kont Antony Öfke tutkuya döndüğünde, eğlence ihtiyaç olduğunda aşk onlar için kaçınılmaz olacaktı Bu tarihi aşk kitabı kendi içinde başlı başına bir mücevherdir. Hırsızlık, adam kaçırma, baştan çıkarma ve romans Bu kitapta her şey var. Elaine Fox"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder