22 Ekim 2014 Çarşamba

Avon - 4'lü Far Seti

Selamlar arkadaşlar,

Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Doğrusunu söylemek gerekirse benim için çok garip bir Salı gününü geride bıraktık. Kafamı toplayamadığımdan işlerim hep yarım yamalak kaldı. Hepimiz için güzel bir Çarşamba geçsin.

Enteresan bir şekilde elimde iki tane aynı üründen olduğunu gördüğüm anda çok garip duygular hissettim doğrusu. Avon'un uzun süre önce çıkarmış olduğu bu paleti biz ailecek kullandık desem kesinlikle yanlış olmaz.

Ailecek kullandığımız için kötü olan o paleti sizlerin önüne koymak istemediğim için daha henüz açılmış sıcacık bu Avon paletini sizlerle tanıştırmak isterim


Ben daha çok beraber değilde ayrı olarak kullandım ama sıklıkla 2 ve 3 numaraya elim gitti. Kuzenleriminde çok beğendiği bu paleti sanırım yazın başlarında keşfetmiş olsaydık şimdi resmen bitirmiş olabilirdik. Pek fazla "ağır" far sürmekten hoşlanmayan biri olarak bu 4'lü farın gerçekten simli olmayışına çok sevindim. Avon'un zaten kullandığım tüm makyaj ürünlerini severek kullanıyorum ve yeni çıkan ürünlerini takip etmeye çalışıyorum.

Simli olmayan bütün farlarına talip olduğumunda altını çizeyim efenim :)

Sizin kullandığınız farlardan biraz bahseder misiniz ? Pek bir meraklıyımda :)

1 yorum:

  1. cok guzelmıs renkleri iyi gunlerde kullan:)
    ödülledim seni bu arada sevgiler :)

    YanıtlaSil