11 Ekim 2014 Cumartesi

The Balm - Smoke Balm

Merhabalar arkadaşlar,

Bilgisayarımın bir bozulup bir düzelmesinden dolayı yine bloguma kısa bir ara verdim. Bir yolunu bulup yazı planlamanın derdine düşüp hemen dediğimi yaptım. Umarım kısa süre içerisinde tamamen düzelir ve ben de yazılarımla tekrar geri dönerim.

Şimdi asıl konumuza gelecek olursak. Bildiğiniz gibi Gratis bayram dolayısıyla The Balm ürünlerinde %50 indirim yaptı. Hepimiz bunu bekliyor gibiydik adeta. Ben ilk gün hemen gittim. Biraz gözlemleme imkanım oldu gelen herkes direk Balm standına koşuyordu resmen.


Aslında aklımda daha büyük bir palet almak vardı fakat hem blogumun 1. yıl çekilişine koymak hem de kendime bişeyler alma niyetine düşünce ve daha önce görmediğim bu Smoke Balm'ı görünce nedense alasım geldi.

Fotoğrafını gördüğünüz sizler için ayırdığım Smoke Balm değil sizinki bir köşede çekilişin başlamasını bekliyor. Ben bu paleti sevdim doğrusu yine The Balm'ın özgün tasarımlarından biriyle karşımıza çıkıyor.


Peki ben bu paleti neden sevdim :)

Öncelikle The Balm'ın diğer paletleri bana fazla büyük geliyordu. Kullanamayacağımı düşündüğüm için nedense hiç elim varmadı almaya. Smoke Balm paleti hem Sonbahar'ın renklerini taşıyor hem de 3'lü oluşu daha kolay kullanım sağlıyor.

Renkler oldukça ışıltılı, bu paletleri birlikte kullanabilir veya tek olarakta tercih edebilirsiniz. Hem günlük hem de gece kullanımları için oldukça ideal ben yanlış hatırlamıyorsam 13-16 arası bir fiyata almıştım fakat %50 indirimle.


1 yorum: