14 Ekim 2014 Salı

Müzik Mimi

Merhabalar arkadaşlar,

Sevgili My Little Mascara ve Gizem'in Saksısı beni mimlemiş onlara kocaman teşekkürlerimi iletiyorum ve hemen bu güzel mim'e cevap veriyorumm 
 
1- Müzik dinlediğinde aklına gelen tek kelime?
Eglence
2- Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?
Müziksiz asla olmaz diyenlerdenim
3- Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı var mı? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğiniz türden?
 
Odama astığım sadece Atatürk posteri var o hayranı olduğum bir çok sanatçı var fakat posterini astığım yok ne yazık ki
4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Dinlemem. Sevmiyorum konsantrasyonumu bozuyor. Birinden birine odaklanmalıyım. İkisinin ayrı ayrı zevkini çıkarmalıyım
5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?

Pop ağırlıklı
6- Asla dinlemem dediğiniz tarz var mı?
Hard rock sanırım bana göre değil başım döner benim :D
7- Şarkıcı olmak isteseydiniz kim olurdunuz?

 Hımm zor bir soru. Sıla olmak isterdim farklı biri vesselam 
8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi neleri değiştirmek isterdiniz?

Saçma sapan kişilerin kendisine sanatçı dediği ve sahneye çıktığı dönemleri değiştirmek isterdim.
9- Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

Sıla'nın tüm şarkıları sanırım.
10- Tv lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlar hakkında ?

Pek ilgilenmiyorum ne yazık ki
11- Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Of bir çok kişi sayardım ama bence Sinan Akçıl sadece söz yazarı olarak kalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder