28 Ekim 2014 Salı

Gillian Flynn - Karanlık Yerler

Selamlar canlarım,

Uzun süredir bir kitap alma isteğim vardı fakat nasıl bir kitap alsam ne zaman alsam, nereden alsam gibi saçma düşünceler benim kitap aşkımı resmen baltalıyordu. Geçen günlerde Migros'a gittim tüm Migroslarda  var mı bilmiyorum fakat gittiğimde ucuz kitapların olduğu bir alan gördüm ve hemen incelemeye başladım. En farklı gelen kitaplardan biri bu kitaptı sanırım ve ücretide sadece 5 TL olduğundan hemen kapmak istedim ben kitabın dilini, kurgusunu beğendim hatta sanırım şu anlarda vizyonda olan yazarın diğer kitabından esinlenerek yazılmış olan "Kayıp Kız" kitabınıda en yakın zamanda alıp okuyacağım.

Size detaylı bilgi vermek istemiyorum. Neden mi ? Çünkü bu kitabın gerilim romanları seven kişilerce bence alınıp okunması gerekiyor. Gerçekten güzel :) Eğer okuyacak kitap arıyorsanız bence kaçırmayın

karanlik-yerler-gillian-flynn


İçimde gerçek bir organ gibi yer kaplayan sinsi bir kötülük var.

Libby Day'in annesi ve iki kız kardeşi Kansas Kinnakee'de

“Şeytana Kurban” edilmişti. Cinayetin ardından bir tek minik Libby hayatta kalırken ağabeyi Ben'se hapsi boyladı. Üstelik onu hapse gönderen, sevgili kız kardeşi Libby'ydi!

Yirmi dört yıl sonra Cinayet Kulübü adında, kötü şöhretli suçları

takıntı haline getirmiş tuhaf bir gizli topluluk, Libby'nin peşine düştü. Tek amaçları Ben'i özgürlüğüne kavuşturmaktı. Parasızlıkla

boğuşan Libby, trajik geçmişinden fayda sağlamak için

akıl almaz bir plan yaptı...

Libby planı dahilinde araştırmalara başladıktan sonra Missouri'nin striptiz kulüplerinden Oklahoma'nın terk edilmiş turistik şehirlerine savrulacaktı. Tahmin edilmesi olanaksız gerçekler adım adım su yüzüne çıkarken, Libby kendini

yine başladığı noktada bulacaktı.

Katilden kaçtığı yerde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder