29 Ekim 2014 Çarşamba

Kolay Nail Art Yapalım


Selamlar,

Hepizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramınızı kutlarım.

Bugün uzun süredir bakındığım bir konu olan nail art örneklerini sizlerle paylaşmak istedim. Aslında oldukça basit olan bu önerilerle sizlerde evinizde rahat bir şekilde nail art uygulayabilirsiniz.

Benim şimdilik tek eksiğim Nail Art malzemeleri sadece o kadar en kısa sürede yapıp sizlerle paylaşmak çok isterim doğrusu. Gelin sizlerle kolay örnekleri inceleyelim :)



 Müzik notalarıyla farklı ve güzel bir nail art yapabilirsiniz hem de nasıl yapılacağı bile kademe kademe anlatılmış şekliyle bence olmayacak gibi görünmüyor denenmeye değer ilk nail artı seçmiş olduk.



Bakar mısınız ya ne kadar tatlılar değil mi bu nail artın biraz beceri istediği kanısındayım ama yapılmayacak kadar zor değil ayrıca ne kadar güzel durduğuda gayet belirgin :)




Ve bir güzel paylaşım daha ayrıca teşekkür etmem gereken kişiler bu nail artları uygulayıp böyle fotograflayanlardır. Hepinizi öperim. Günlük kullanımlık olarak kullanabileceğimiz bu tarz farklı nail artlarda var



Ben özellikle bunu çok beğendim işe giderken falan yapılabilecek türden bir nail art ve oldukça şık ve farklı duruyor.



En son gördüğüm anda maça falan giderken yapılabilecek bir nail art olduğuna karar verdiğim bir görselle bu konuyu tamamlamak istiyorum.

Hepinizi öperim :)
Sevgiler,






3 yorum:

  1. ben bir nail art fırçası aldım flormardan, berbat çıktı :(

    YanıtlaSil
  2. İlk fotograf bana göre ama yetenek sorunum var:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok hoş görünüyorlar ama okadar becerikli değilim malesef :)
    Blogunuzu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil