14 Ekim 2014 Salı

Pupa Makyaj Kiti

Selamlar,

Güzel bir Salı gününden hepinize selamlar. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Yoğun iş temposuyla yürütmeye çalıştığım bloguma bugün itibariyle tam olarak dönüş yaptım. Hem buraya hem de Topukluhaber.com 'da yazılarımı gün aşırı görebileceksiniz.

Bugün uzun süredir benimle olsan sevgili Pupa makyaj kitim bizimle olacak. İçerisinde allık, far, rimel ve lipgloss bulunan kit gerçekten uzun yolculuklarınızda çantaya atıp çıkmalık.


İçerisinde 4 adet far, 4 adet lipgloss, 1 adet rimel ve 1 adet allık bulunuyor. Ayrıca aynasınında büyükce olmasının bende getirisi yüksek. Yer kaplamayacak bir ürün arayışındaysanız sanırım tercih edebilirsiniz.
Hazal'cım sen en çok neleri kullandın derseniz farları hariç digerlerini kullandım zaten lipglossların üzerindeki şekillerden bunu anlayacaksınızdır. En çok sevdiğim özelliği ise tozlanmıyor olması oldu. Allıkta istediğiniz kadar fırça dokunuşu yapın ilk aldığınız gibi kalıyor gerçekten çok güzel keşke tüm allık ve farlar böyle olsa..


Farlarının rengi ağır veya simli değil kullanmamamın sebebi bu değil sanırım elim bu makyaj kitinden önce diğer farlara gidiyor. Tek problem bu



En en en çok sevdiğim maskarası oldu tabi ki elimde o kadar çok maskara var ki hepsini tek tek kullanıyorum. Sevdiklerimi bir kenara ayırıyorum ve almam gerektiği zaman alıyorum.

Benim üst kirpiklerim uzun ama alt kirpiklerim ne yazık ki değil onları güzel bir şekilde hacim veriyor ve birbirine yapıştırmıyor. Rimellerde sanırım ayırıc özelliğim bu bazıları o kadar çok birleştiriyorki makyajımı çıkarırken kirpiklerim elimde kalıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder