12 Ekim 2014 Pazar

L'OCCITANE Amande - El Kremi


Merhabalar,

Bugün size bana geldiği günden beri vazgeçemediğim o muhteşem el kreminden bahsetmek istiyorum. 14 Eylül benim doğum günüm olduğundan şirketten güzel bir hediye geldi. Küçük bir çantanın içerisinde el kremi, vücut losyonu, ayak kremi gibi küçük ürünler vardı.


Daha önce bu markanın ürünlerini kullanmamıştım. Fakat asıl kullanılması gereken ürünler bunlarmış sonra anladım. Sanırım artık L'OCCITANE alışverişim sıklıkla olacak. Doğal ürünler ile aslında kendinden fazlaca söz ettiren markanın ilk denediğim ürünü Amande el kremi oldu.

El kremini sürdüğünüz anda etkisini göstererek elinizi yumuşacık bir şekile getiriyor. Özellikle soğuk günlerde çok yardımcı olacak olan bu ürünün kokusuda bir muhteşem.Yumuşatıcı olarak Badem sütü ve badem proteinleriyle zenginleştirilmiş bu el kreminden vazgeçemeyeceksiniz. Ellerinizi nemlendirirken pürüzsüzleştirecek ve yapışmayan dokulu bir el kremine sahip olacaksınız.

Sizler için internet sitesine göz attım Amande el kremi 30 ML fiyatı 25 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder