30 Ağustos 2014 Cumartesi

Avon Alışverişi :)

Selamlar herkese,

Umarım güzel bir Cumartesi günü geçiriyorsunuzdur. Bu yazıyı Cuma akşamdan planladığım için benimde günümün güzel geçeceğini düşünüyorum. Ayrıca öperim sizleride :))

Herkesin belki her ay bir avon alışverişi oluyordur. Artık hayatımızda klasikleşen avon bizlere gerçekten değer veriyor bence.

Avon'un özellikle parfümlerine bayılıyorum. Tabii ki en çok bayıldığım ve severek kullandığım Little Black Dress her zaman en birincisidir.


Geçen ayın çok güzel bir kampanyası vardı. 30 ml çanta boy parfümlerin iki tanesi 27 TL fiyatındaydı. Hiç kaçırmadan parfümlerimi yedekledim. Ayrıca çantamda çok fazla yer kaplamıyor olmasıda oldukça güzel bir durumdu doğrusu. Hatta bi tanesini kullanmaya başladım bile.

İkincisi ise Avon'un yeni çıkardığı el sabunlarından hoş kokulu bir el sabunu. Yeni ürün olduğu için biraz tereddütte kaldım fakat almadan yapamadım. Kırmızı çiçek kokularıyla ellerinize ayrı bir koku ve yumuşaklık katıyor.

Ve son olarak Avon'u sizlerede tavsiye ediyorum. :)

1 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) LBD'yi ben de çooook severek kullanırım, her zaman bir tane de olsa vardır elimde... )

    YanıtlaSil