19 Ağustos 2014 Salı

Garnier BB Cream İncelemesi

Merhabalar arkadaşlar,

Uzun süredir BB Cream arayışlarındaydım. Ama nedense La Roche Posay marka BB kremi bırakmamıştım bir türlü. Geçen gün elimde olan stoklar tükendiği zaman Garnier BB krem vakti geldi diye düşündüm. Ve kullandım .

 Öncelikle gerçekten etkisi oldu mu diyenler için söylüyorum. Ben çok beğendim. Yüzümde olan sivilceleri oldukça güzel kapattı ve tonu eşitledi. Esmer tenli olduğum için ben fazla kullanmayı tercih etmedim. Gerekli olduğu kadar sürerseniz cildiniz kusursuz gözükecektir.


BB kremin boyutu küçük aslında ama yukarıdaki fotoğrafta gördüğümüz gibi 1 damlası bile neredeyse yanağım için yeterli oluyor. Fazla sürdüğünüz zaman dağılımı zor olacaktır. Ben elimle sürmeyi tercih ediyorum. Yüzünüze eşit şekilde noktaları dağıttıktan sonra peeling etkisi verecek bir şekilde iki parmağınız yardımıyla uygulayabilirsiniz.
Keşke daha önce kullansaymışım dediğim bu üründen sanırım ilk gördüğüm yerde alacağım. Hazır bunu kullanmışken elimde olan göz Roll-On ürününü en kısa zamanda deneme isteği oluştu.

Sizin için en kullanışlı BB krem hangisi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder