5 Ağustos 2014 Salı

KİTAPLARLA İLGİLİ EN GÜZEL MİM

Sevgili Geveze Kitap Kurdu beni Mimlemiş ona kocaman teşekkürlerimi iletiyorum. İlk kitap Mimim olması ise bence çok güzel bir durum. Ve hemen hiç hız kesmeden sorularımıza başlayalım :)
 
1) Ne sıklıkla kitap okursunuz?
 
Her boş vaktimde kitap okumaya dikkat ediyorum. Serviste, yolda, evde işim gücüm yokken kesinlikle gün içerisinde kitap okumamışlığım olmuyor genellikle
2) En sevdiğiniz yazarlar hangileri?
 
Sir Arthur Conan Doyle
Ahmet Ümit
Sarah Jio
Tess Gerritsen
Debbie Macomber
Jamie McGuire
Dan Brown

 3) En beğendiğin kitaplar hangileri?

Sherlock Holmes kitaplarının tamamı, Harry Potter, Providence Üçlemesi, Ahmet Ümit'in yazmış olduğu tüm kitaplar, Cehennem ve Kayıp Sembol, Günahkar, Ölümcül Deneye vs vs vs şimdilik aklıma gelenler bunlar. Hı bi de Kocan kadar konuş favorimsin :)

4) Yerli/yabancı hangi yazarları tercih edersin?

 Genellikle yabancı yazarlar tercih ediyorum. Ama bu yerli yazar okumadığım anlamına gelmez. Bir defa yazımını beğenirsem tüm kitaplarını okurum. Ve sevdiğim yazarlar arasına hızla alırım.

5) Bu güne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Tabii ki Harry Potter kitapları kadar filmlerinede bayılıyorum ben :)

6) Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın? 
Aslında sadece aşk içeren kitaplar okumamayı tercih ediyorum. Genellikle macera, polisiye, gerilim, bilim kurgu, fantastik ve tarihi kitaplar okuyorum. Kişisel gelişim kitabı hiç okumadığımı itiraf ediyorum.

7) En son hangi kitabı okudun?

 En son okuduğum kitap Delirtici Düşlerin Dexteri :)

8) Şu anda hangi kitabı okuyorsun?

 Guillaume Musso- Meleğin Çağrısı kitabını okuyorum.

9) Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?

 Aslında beğendiğim birçok kitap blogu var ama daha çok olması güzel olabilir. Belki açılması için sponsor destekler gerekiyordur bilemiyorum.

10) Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Kitapsız olmaz bir defa. Özellikle kitap okumayanları, okumak istemeyenleri anlayamıyorum. Bana biraz garip geliyor. Ben okumadan duramam bi denesenize çok güzel :)
 
Ben de bu Mim'i yapmak isteyen herkesi Mimliyoruum :)

3 yorum:

  1. çok güzel bir mim olmuş eline sağlık :)
    Tess Gerritsen ve Dan Brown benimde favorilerim arasında Kayıp Sembol'ü TR'de ilk yayınladığı gün gidip hemen almıştım :)
    Bu aralar daha sık kitap okumaya başladım kendimi baş ucumda kitap olmadan boş hissediyorum nedense !

    YanıtlaSil

  2. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve hemen takibe aldım :) çok güzel bir blog olmuş gerçekten.Bana da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil