17 Ağustos 2014 Pazar

Bioderma Sensibio H2O

Merhabalar arkadaşlar,

Geçen gün Bioderma Sensibio H2O makyaj temizleme suyundan göndermişti. Paketi açtığımda gerçekten oldukça mutlu oldum. Sürekli kullandığım ürünün 500 ml boyu gerçekten çok güzel oldu.

Ben henüz farklı makyaj temizleme sularını denemedim. Elimde olan Bioderma ürünlerini bitirme çabasındayım çünkü. Göz makyajımı çok abartmadığım için benim makyajımı düzgün bir şekilde temizliyor. Herhangi bir tahriş veya temizlememe özelliğini görmedim.

Özellikle internette yapılan kampanyaları takip ederseniz bu ürünü daha makul fiyatlarla alabilirsiniz. Aynı zamanda ürünün 250 ml boyutlarıda bulunmaktadır.

Ürün Kullanımı

  • Sensibio H2Oultra hafif bir temizleyici formüle sahiptir ve nazikçe uygulanmalıdır. Sensibio H2Obir pamuk yardımıyla yüz ve göz bölgesini temizlemek için ya da makyaj çıkarmak için kullanılabilir. Uygulama pamukta herhangi bir iz kalmayana kadar tekrarlanmalıdır.
  • Sensibio H2O durulama gerektirmez
  • Sensibio H2O sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez  kullanılabilir.
Etkisi

  • İçeriğindeki miseller, ciltteki makyajı, birikintiyi ve kirleri nazikçe giderir.

    Aktif yatıştırıcı salatalık ekstresi, ciltte tahriş oluşmasının önlenmesine destek olur.

    Göz çevresi ve yüzde yüksek toleransa sahiptir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder