14 Ağustos 2014 Perşembe

Karalama Günlüğüm #6 / Zamanında Yediğim Hurmalar

Zamanında yediğim hurmalar, şidmi yavrum tırmalar
Anonim
 
Selamlar sevgili arkadaşlarım,
 
Öyle başlıktan ve yukarıda bulunan sözden yanlış anlamayın lütfen. Zaten yine saçmalayasım gelmiş beni mazur görebilirsiniz.
 
Zamanında yediğim hurmalar, şimdi yavrum tırmalar sözünü bugün kendime günün sözü ilan ettim. Niye mi ?
 
Çünkü sevgili okuyucularım bildiğiniz/şimdi ögrendiğiniz üzere diyetteyim. Bugün "Migros" marketlerinde kendime ara ögün adı altında bir kaç ürün aldım. Alırkende bu sözü söyledim. Niye mi ?
 

Çünkü vakti zamanında o yediğim cipsler, çekirdekler, bitterli çikolatalar, burgerlar ahanda şimdi tırmalıyor. Ya vaktinde yemeyeceğiz. Ya da kilo alınca ay "göbem şişti","ay gözlerim kaybolmuş" demeyeceğiz.
 
Dipnot: Gözlerim yerli yerinde görünüyorlar vallahi !
 
Daha 1 hafta bile olmamış diyetim şimdilik güzel gidiyor. Yavaş yavaş hayatımda yaptığım değişikliklere alışıyorum. Sanırım hoşumada gidiyor.
 
3 hafta sonra diyet günlüğümde görüşelim beni yalnız bırakmayınız.
 
Öpüldünüzzzz :)

3 yorum:

  1. yanlız değilsin bende şu an diyetteyim :) 3 hafta sonra bakalım kilolar ne olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 Kilo kadar verebilirsem kendime "abartmadan" bir güzellik yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
    2. bende 7 demiştim ama şimdi 5'e çektim :) sonra gidip bir güzel kebap yiyeceğim :)

      Sil