20 Ağustos 2014 Çarşamba

The Balm Schwing Siyah Eyeliner

Merhabalar arkadaşlar,

Güzel bir çarşamba gününden daha merhaba, ben her zaman olduğu gibi yine işte sıkılıyorum. Yine saatler geçmiyor ve kendimi bloguma vuruyorum. Umarım sizler güzel vakit geçiriyorsunuzdur.

Kullanmayı ögrenmekte zorluk çektiğim. Kendime güvendiğim zaman ve tabii ki zamanım olduğunda sürdüğüm güzel bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere.


Uzun süredir aldığım ürünlerin, kullandığım ürünlerin hepsinden pek bir memnunum. Kullanmıyorum çöpe diyebileceğim hiç ürünüm yok.

The Balm Eyeliner birçok kişinin vazgeçilmez ürünlerinden biri. Keskin ve sivri ucu sürümünü oldukça kolaylaştırıyor. Kalıcılığı oldukça iyi biraz doğru sürmesini öğrendiğimiz zaman taşma falan yapmadığı kanıtlanmıştır. :p :))



Kullanmış olduğum tüm ürünlerinde almış olduğu pozitifliği ve yüksek puanları bu üründe yine topladı The Balm. Ben bu ürünü 13 TL civarında bir fiyatla %50 indirim ile aldım. Normal fiyatı 26 civarında olması gerekiyor. Sizlerde %50'yi yakaladığınızda özellikle Balm ürünlerinde kullanabilirsiniz.

2 yorum:

  1. fırça ucu kalın mı peki ? buarada blogumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Aşk yaşıyoruz biz bu ürünle :)

    YanıtlaSil