10 Ağustos 2014 Pazar

Diyet Günlüğü #1

Selam arkadaşlar,

Bugün yine ani bir kararla diyet yapmaya karar verdim. Aslında birine söz verdim ve sözümü tutmalıyım. O yüzden bir yerlere notlar almam gerektiğini düşünüyordum. Ve sonra bunu bloguma yazabileceğim geldi. Hem belki işe yararsa Diyetisyenlere gitmeden nasıl kilo verileceğini arayanlarada yardımcı olabileceğini düşündüm. Şimdi gelelim benim ilk ay yapacaklarıma.



Öncelikle ben şekerli ve tuzlu yiyecekler tüketen bir insanım. Çayı şekersiz "Asla" kullanmam derdim. Hiç asla demeye gerek yokmuş. Çünkü bugün hem sabah hem ögle olmak üzere çay tükettim "0" şekerle. Sorun olmadı birbirimize gayet alıştık. Yani ilk iş şekeri hayatımdan çıkarmak oldu.

İkinci yaptığım ise tuzu sofradan kaldırmak. Annem yemeklere eklediği kadar tuz kullanıyorum artık. Eskiden boca ederdim ne gerek var değil mi ???

Ekmek ?!?! Evet asıl önemli olan bir noktadayız. Ekmek yok. Sadece "Etimek" adı altında satılan kızarmış ekmeklerden 2 dilim sadece sabah kahvaltısı için kullanıyorum bundan sonra.


Peki bunlar çok güzel ya yürüyüş mü diyorsunuz. Evet onada çözüm buldum. Ben işe giderken ve gelirken servis kullandığım için ve burada bulunan spor parkında yürümenin saçma olduğunu düşündüğüm için İstanbul'u bilenler adına söylüyorum "Çeliktepe - Seyrantepe" arası yürümeyi düşünüyorum. Hem düz yol hem de yürünmeyecek durumda ve kısa değil.

Ara ögünler için ne yaptığımı sorarsanız. Meyve, Yeşil Çay ve form ürünleriyle henüz başlangıcımızı yaptık. Bakalım sevgili izleyicilerim tam 1 ay sonra diyet günlüğüm 2 bize kaç kiloyla geri dönecek. Aldığım, verdiğim tüm kiloları objektif bir şekilde yansıtmayı düşünüyorum. Belirli şeyler bırakarak nasıl kilo vereceğim bakalım.

10 yorum:

  1. Haydi hayırlısı bakalım. Bol bol gitsin kilolar :))

    YanıtlaSil
  2. Walky talky party'nin gurur kaynagısın beybi :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Sizin sayenizdeee beni sizler var ettiniz :p :*

      Sil
  3. bana ilham verdin :D
    http://hepsibununaynisi.blogspot.com.tr/2014/08/az-once-kitap-ve-guzellik-blogunun.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel o zaman tam 1 ay sonra beraber yazımızı yayınlayalım bakalım ne kadar verebilmişiz :))

      Sil
  4. hadi hayırlı olsun bakalım, azimle ve kararla devam, gelsin güzel sonuçlar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım bakalım 2 gündür iyi gidiyor yani. 1 ay sonrasında güzel sonuçlar almak istiyorum. :)))

      Sil
  5. Hayırlı olsun tatlım bayram dönüşü çok kilo aldım ben de tekrar başladım 1 ay sonrayı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kararlı ol ve başar :)
    Bir kaç tavsiye vermek gerekirse peynir zeytin turşu gibi gizli gizli tuz içeren besinlere dikkat et. Sebze ve salataya ağırlık ver ama patates havuç ve bezelye gibi nişasta ve şeker zengini sebzelerden uzak dur. Enginar bile yesen yağ kontrolünü yap çünkü margarin tereyağ zeytinyağı hepsinin gramı dokuz kalori. Bir de hergün bir fincan kahve iç kafein vücuda haddi koçum daha hızlı der gibi bir etki yapıyor :)

    Meyve yemekde önemli ama çok şeker içeren meyveleri üzüm mesela tüketme.

    Bir de kalsiyum önemli çünkü kalsiyum almadan kimse zayıflayamazmış :)

    Bunlar kesin bilgi yayalım birçok diyetisyenden duyduğum genel geçer kurallar :)

    YanıtlaSil