22 Ağustos 2014 Cuma

Delirtici Düşlerin Dexteri - Jeff Lindsay

Selamlaaar :)

Uzun süredir sizlere kitap yorumu yapmadığımı farkettim. Bu durum kitap okumadığım anlamına gelmiyor.

Yaklaşık iki hafta önce bitirdiğim tanımaktan çok memnun olduğum Dexter Morgan ile tanıştınız mı ?

Cinayetlerin efendisi olarak görüyorum artık sevgili Dexter Morgan'ı çünkü kusursuz işlenen ve  düşündüren bu kitaba çok bayıldım been :) Okumayan kalmamalı ya da hepiniz okudunuz ben geride kaldım bu bile olabilir yani. :))

Hem vicdanlı, hem cani hem de normal bir insan tüm bunların hepsi olan Dexter siz de merak uyandırmadı mı ?




Tanıtım Bülteninden

O çekici bir canavar... Ölümü hatırlatan bir kahraman... Sadece kötü adamları öldüren bir katil... Dexter Morgan ile tanışın. Müdavimi olacaksınız... Dexter Morgan bir seri katil. Dexter' la empati kurmakta zorlanmayacaksınız çünkü Dex samimiyetle, hiç gocunmadan anlatıyor. İlgilendiği ölümü hak edilir kılarken avlarını öldürmeyi hoş görülebilir bir vazifeye dönüştürüyor. Dexter Morgan, kuzu postuna bürünmüş kibar bir kurt. Kanın sindirdiği bir canavar o.
Vicdan sahibi bir seri katil olan Dexter Morgan hakkında karanlık, derin ve günahkâr bir roman bu. Lindsay'in hikâyesi cüretkâr ve beklenmedik derecede mizahi."
-USA Today
Şeytan bilimiyle uğraşanların artık korkak ve zorba, yeni bir sevgilisi var."
-Janet Maslin, New York Times

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder