11 Ağustos 2014 Pazartesi

The Balm Time Balm Concealer Kapatıcı

Merhabalar,

Geçen bayramda almış olduğum güzel mi güzel neden bu kadar beklettim ki dediğim bu ürünle sizleri tanıştırmak istedim. Evet boyutunun küçük olduğunun farkındayım ama oldukça güzel :))


Yukarıda görmüş olduğunuz Time Balm geçen gratis indiriminden alındı. %50 indirim özellikle the balm ürünlerine çok güzel yakışıyor bence. Bu konuda teşekkürler Gratis !


Özellikle bir kapatıcı almak isteyenlere ben tavsiye ediyorum doğrusu. Göz altlarıma sıklıkla kullandığım bu ürün benden tam not aldı. Öncelikle ben kıvamını yağlı bulmadım ve pütür pütür kalmıyor yüzde. Kutunun içerisinden zaten sürebileceğiniz bir aparatın çıkması işinizi daha kolaylaştırıyor.

Çantaya atılıp çıkılmalı bir model olduğunu düşünüyorum fakat yapısından dolayı herhalde ben pek fazla yenilemeyi henüz tercih etmedim.

Sanırım The Balm ürünlerini kullanmayı seviyorum :)

7 yorum:

  1. Bu ürünü bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen indirimde Gratis'e bile gidemedim önümüzdeki indirimde gidip kapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben de yedekleyeceğim hem küçük görünüyor ama ürün bence bitmeye yatkın değil uzun süre kullanılabilir.

      Sil
  3. Bende sivilcelere ve lekelere uyguluyorum. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
  4. denemek lazım guzele benziyormus iyi gunlerde kullan:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bende çok severek kullanıyorum bu ürünü çok çok beğendimm...:)

    YanıtlaSil